Uitreiking Borgerhoutse OndernemingsAward

Gepost door: Melanie Bellengé | 02/07/2018 | Gepost in

• Dit evenement is voorbij.

03/12/2018 @ 19:00 - 22:00

De Borgerhoutse Ondernemers Award is een initiatief van 9 enthousiaste Borgerhout-bewoners, waaronder Hayat en Keltoum van vereniging De Actieve Wereldburger. Na de vele negatieve berichtgevingen in de media over Borgerhout, vonden zij dat het tijd werd om vanuit Borgerhout zelf een positief constructief alternatief te starten: De Borgerhoutse Ondernemers Award – De BOhA!

Met deze award willen zij het ondernemerschap in Borgerhout ook op een positieve manier belichten. Borgerhout bezit een bijzonder grote diversiteit aan ondernemingen en ondernemers. Het is een rijkdom waar Borgerhout trots op mag zijn!

Naast De Borgerhoutse Ondernemers Award, die uitgereikt zal worden door een onafhankelijke jury van professionals van buiten Borgerhout, zullen de Borgerhoutenaren zelf een publieksprijs kunnen toekennen aan een ondernemer. De uitreiking van die twee prijzen zal plaatshebben op maandag 3 december in het districtshuis van Borgerhout.

Meer info vind je op https://www.de-boha.org

Datum:
03/12/2018